perjantaina, marraskuuta 07, 2008

tiskihommia


Tiskikoneen äärellä,
taas ja aina vaan.
Kannan puhtaita kaappeihin ja ladon likaiset tilalle.
Loppua ei näy.

"äitiiiiii... onko vielä tiskejä?"
"äitiiiiii...saanko mä taas tiskata?"

ÄITI; olet kyllä ollut niin mahdoton koko päivän. Et taida nyt saada tiskata....

"äitiiii....mä olen jo ihan kiltti, en mä enää riehu"

ÄITI; ei näitä nyt paljoa olekaan kun saan koneeseen mahtumaan...
Okei, mä jätän sulle vähän tiskattavaa, MUTTA riehumisen on loputtava, jooko?

"jippiiii... mä laitan jo essun valmiiksi, voitko solmia nauhan?"

Ja tiskari käy työhönsä,
tarkasti hoitaa maailman tärkeintä hommaansa.
Kunnes;
"äitiiiii... miks mä en saa koskaan tiskata??"
"höh_koska on MUN vuoro...."

Tiskaaminen.
Ensin äiti koittaa kieltää ahkeroinnin vedoten huonoon käytökseen.
Sitten tiskaamisesta syntyy kunnon tora sisarusten kesken,
vääryyttä kärsitään kun EI SAADA KOSKAAN TISKATA



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti