sunnuntaina, marraskuuta 04, 2012

muissa maailmoissa

Olen viimeisen kuukauden aikana vieraillut muissa maailmoissa.
Tutustunut moniin uusiin ihmisiin.
Osaa olen jäänyt kaipaamaan,
miettimään mitenkä elämä kohdellut tulevaisuudessa.

Olen lukenut hömppäromantiikkaa,
hitusella jännitystä.

Kotimaista kevyttä.
Aiheeltaan ajoittain erittäin raskastakin.

Nyt olen lukemassa Pienen lankakaupan toista jatko-osaa,
lankakaupan talvi.

Pieni lankakauppa-kirja lepäsi sujuvasti puoliluettuna pitkään.
En vaan päässyt siihen kiinni.
Tai tykkäsin eniten kohdista joissa kuvattiin neulomista,
lankoja.
Suorastaan pakotin itseni lukemaan kirjan loppuun,
seuraava osa: Lankakaupan tytär menikin jo heittämällä. 

Ajatukseni ovat perjantai-iltojen neulontapiirissä.


2 kommenttia:

  1. Juuri torstaina palautin kirjastoon samanlaisen, mukavasti hömppää ajanvietettä koko sarja!

    VastaaPoista
  2. Oi, tykkään tuosta kirjasarjasta! Mulla löytyy kaikki osat omasta kirjahyllystä <3

    VastaaPoista