keskiviikkona, syyskuuta 04, 2013

kitukasvuiset




Tämä on taas päivitys mitä ei kannattaisi tehdä.
Jos vaikka omaksi muistiavuksi.
Ehkä muistatte viimekesäiset tomaatintaimet.
Ne jotka kasvoivat vartta ja lehtiä,
ei muuta.

Nyt olen kunnostautunut paprikaviljelmän kanssa.
Siirsin ne verannalle tänään.
Kauniita viherkasveja,
eikö.
En mä mitään satoa ajatellutkaan.
Eihän meillä kukaan muu tykkää edes paprikoista kuin minä.

Ehkä muistan nämä viljelyasiat paremmin kun kirjaan ne ylös.
Kun taas kuoputan maata harhaisena.

*** 

Tänään sain seuraavat kämmekkäät valmiiksi.
Aamulla kutoessani tuli mieleen outo visio;
voisin itsellenikin kutoa.
Nämä nyt isommalle poikaselle.
Seuraavat varmaan esikoiselle ja jos sitten olisi minun vuoroni.

***

Meidän kellari tai noin puolet siitä.
Aamu alkaa betonilla. 
Uuden lattian myötä saamme toivottavasti talon neliöt vähän isommin hyödynnettyä.
Lattian jälkeen vuorossa on takka.

3 kommenttia:

  1. juu eipä tullu munkaan paprikoista satoa. ;D
    mukavia remppailuja sinne!

    VastaaPoista
  2. no joo,mä luovuin viher-peukalon hommista aika päiviä sitte :)tehköön kuka osaa...
    laitaha rempasta kuvia...meillä vain haaveillaan ja puheissa tehään sitä sun tätä :P

    VastaaPoista
  3. Oi, mukavan lohduttavaa kuulla etten ole ainoa epäonninen paprikaviljelijä :-)

    VastaaPoista