tiistaina, joulukuuta 05, 2017

aatto

Tänään on itsenäisyyspäivän aatto.
Olen valmistautunut varsinaista päivää ajatellen silittämällä kolme partiohuivia.
Ja ostinhan minä sellaisen sinivalkoisen pöytäkynttilänkin.

Koitin tänään ostaa myös jotain muutakin,
mutta pankkikorttini hylkäsi aikeeni.
Menin pankkiin selvittämään asiaa ja minulle selvisi ettei kortti ole ollut toimintakuntoinen lähemmäksi kuukauteen.
Hahaaa -oikeesti.
En ole asiaa huomannut, toisinsanoen olen jättänyt maksupuolen puoliskolle tahi turvautunut käteiseen.
Taas toimii, oli vain lukittunut.
Olisi se hirveää jos tilillä olisi kauhiasti rahaa, enkä olisi sitä päässyt tuhlaamaan.
Onneksi siellä ei ole.
Vai onko se onneksi.

Se ainakin on onnea että saimme tässä iltasella hentoista lumisadetta.
Sellainen millin kerros on paljon parempi kuin ei mitään.
Sää jopa inspiroi minua lähtemään iltalenkille.
Jaksoi paremmin syödä riisipuuroa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti